Mai bine de un secol de tradiţie şi un portofoliu ce cuprinde peste 150 de arome au făcut ca siropurile Monin să fie astăzi un brand de referinţă pe piaţa băuturilor din întreaga lume.
Compania fondată în 1912 este în continuare o afacere de familie, fiind condusă în prezent de cea de-a treia generaţie. Creativitatea şi inovaţia sunt motorul care face ca moştenirea franţuzească a brandului să nu se piardă în contextul unei pieţe dinamice, cum este cea din zilele noastre. Gamele de sirop, piure de fructe, sos, frappe, lichior şi smoothie sunt savurate astăzi în peste 150 de ţări de oameni ca tine, care îşi doresc un plus de aromă de la băutura lor preferată.
MONIN este mai mult decât o soluție de băuturi, este un mod de a trăi, o experiență autentică. Este vorba de a oferi plăcere folosind doar cele mai bune ingrediente naturale în cel mai interesant și creativ mod. Este vorba despre senzații gustative autentice și experiențe de consum de înaltă calitate, în mod constant, realizate cu respect pentru mediul nostru.
Siropurile MONIN, din ingrediente naturale, intr-o gamă bogată de arome vor oferi savoare preparatelor tale, creând băuturi seducătoare. Sunt zeci de siropuri grupate in funcție de aroma in 8 mari categorii: fruits & nuts, specialities, cookies & pies, spice s& herbs, vegetables, flowers, alcohol free, teas.
Siropurile MONIN pot fi folosite la prepararea de: cocktailuri, cafea, espresso, latte, smoothies, mocktailuri, milkshakeuri, ceai, limonade, ciocolată.
Curiozități
- 6 unități de producție la nivel mondial: 2 în Franța, 2 în SUA, 1 în Malaezia și 1 în China;
- 8 studiouri MONIN de ultimă generație (centre de inovare și formare): Bourges, Paris, Dubai, Sao Paulo, Clearwater, Dallas, Shanghai, Kuala Lumpur și 123 de ateliere de studio locale;
- 6 game și 19 formate;
- 150 de arome răspândite în 150 de țări;
- 75% din cantitate și valoarea vânzărilor generate de export;
- 750 de angajați în întreaga lume, inclusiv 300 în Franța;
- 100 de milioane de sticle vândute în 2019;
Comenteaza